Mijn Pensioencijfers

Hulp bij het inloggen met klantnummer


Hoe vraag ik een wachtwoord aan?

Kies: Inloggen met klantnummer aanvragen. Wij sturen u dan per post een wachtwoord toe.

Ik wil voor de eerste keer inloggen met mijn klantnummer.

U hebt nog nooit eerder ingelogd. Om in te loggen hebt u nodig:


  • Uw e-mailadres
  • Uw klantnummer (u vindt uw klantnummer op uw Uniform Pensioenoverzicht en op de brieven die u van uw pensioenfonds ontvangt)
  • Het wachtwoord dat u per post van uw pensioenfonds hebt ontvangen.

Hebt u uw wachtwoord niet meer of hebt u het nog nooit ontvangen?

Kies: "Inloggen met klantnummer aanvragen" of "Klantnummer wachtwoord vergeten". Wij sturen u dan per post een nieuw wachtwoord.

Zodra u de eerste keer bent ingelogd, kunt u zelf uw wachtwoord wijzigen in een wachtwoord dat u makkelijk kunt onthouden. Dit wachtwoord moet minimaal zes letters, cijfers of tekens bevatten.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Kies: "Klantnummer wachtwoord vergeten". Wij sturen u dan per post een nieuw wachtwoord.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en weet niet welk e-mailadres het pensioenfonds van mij heeft.

Kies: "Klantnummer wachtwoord vergeten". Wij sturen u dan per post een nieuw wachtwoord.

Ik weet mijn klantnummer niet.

U vindt uw klantnummer op uw Uniform Pensioenoverzicht en op de brieven die u van het pensioenfonds ontvangt.

Ik weet mijn klantnummer en mijn wachtwoord maar ik kan niet inloggen.

Als u probeert in te loggen, krijgt u de melding: "Het inloggen is niet gelukt. Probeer het nogmaals."

Vul nog een keer uw klantnummer en uw wachtwoord in. Controleer of u uw klantnummer goed hebt ingevuld.

Kun u nog steeds niet inloggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Mijn vraag staat er niet bij.

Neem contact op met ons.


Bevestigingslink in de email


De bevestigingslink in de mail die ik heb ontvangen, werkt niet.

Hoe werkt het?
U ontvangt in uw mailprogramma een email met daarin een bevestigingslink. Het is de bedoeling dat u klikt op deze bevestigingslink terwijl de website waar u net heeft ingelogd nog open staat. Hiermee activeert u uw account. Als u de website waar u net heeft ingelogd al heeft afgesloten of als u een tijdje wacht, dan wordt de website vanzelf afgesloten (net als bij internetbankieren) en dan werkt de link in het mailtje niet meer.

Wat kunt u zelf doen?
Werkt de link niet? Kopieer en plak de link dan in de adresbalk van uw browser. Hoe doe je dit? Selecteer met de muis de link in de email in zijn geheel. Klik met de rechtermuisknop op de selectie. Er opent een dialoogvenster. Kies hier voor "kopiëren". Ga naar de adresbalk in uw browser en klik hierin met de rechtermuisknop. Er opent een dialoogvenster. Kies hier voor "plakken". Daarna drukt u op uw toetsenbord op ENTER.
      Of:
Probeer opnieuw in te loggen op Mijn Pensioencijfers. Vul uw emailadres nogmaals (2 keer) in. Accepteer de gebruiksvoorwaarden door ze aan te vinken. En klik daarna op de button "Volgende". Laat de website open staan en zoek in uw mailprogramma naar de mail van uw Pensioenfonds. Klik op de bevestigingslink. De browser toont u nu een scherm met de tekst dat uw account is geactiveerd en u kunt nu weer verder in de browser.

Mocht het desondanks nog niet lukken, dan verzoeken wij u om de e-mail met de link erin naar ons door te sturen. Wij zullen vervolgens proberen de link te activeren.

Ik heb geen email met de bevestigingslink ontvangen.

Hoe werkt het?
U logt voor de eerste keer in op Mijn Pensioencijfers. Ingelogd ziet u een scherm waar u gevraagd wordt om uw emailadres (2 keer) in te vullen. Vergeet niet om ook het vinkje te zetten bij "Ik ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden" U klikt op de knop "Volgende" en dan verstuurt ons systeem automatisch een email met een bevestigingslink naar het emailadres dat u zojuist heeft ingevuld. In deze email staat een link die u moet aanklikken. Hiermee activeert u uw account.

Wat kunt u zelf doen?
U heeft deze bevestigings-mail niet ontvangen? Kijk in uw mailbox in de map "spam" of "ongewenste mails". Misschien zit de mail van uw Pensioenfonds in een van deze mappen.

De email niet gevonden? Probeer dan opnieuw in te loggen op Mijn Pensioencijfers. Vul uw emailadres nogmaals (2 keer) in en controleer of u het adres correct heeft getypt. Accepteer de gebruiksvoorwaarden door ze aan te vinken. En klik daarna op de knop "Volgende". Laat de website open staan en zoek in uw mailprogramma naar de mail van uw Pensioenfonds.

Nog steeds geen email ontvangen? Neem dan contact op met uw Pensioenfonds.


Burger Service Nummer en niet kunnen inloggen


Ik kan niet inloggen, ik krijg de melding "mijn burger service nummer (BSN) is niet bekend".

Wat kunt u zelf doen?
Neem contact op met uw Pensioenfonds.

Het BSN nummer is wél bekend maar ik kan niet inloggen.

Wat kunt u zelf doen?
Probeert u op een later tijdstip nogmaals in te loggen. Controleer of u de correcte gebruikersnaam en/of wachtwoord invoert. Lukt het inloggen dan nog niet, neemt u dan contact op met uw Pensioenfonds.


Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor het Levensmiddelenbedrijf     Postbus 4471, 6401 CZ Heerlen